دخترا سیب گلابند
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام خوبین خوشین دوست های من

من این داستان تقدیم می کنم به همه شما خودم وقتی این داستان رو خوندم خییییییلی تحت تأثیر قرار گرفتم شما هم با نظرهای گرمتون احساستونو به من منتقل کنید

پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله:

از مباركي زن اين است كه فرزند نخست او دختر باشد

 

اولین روز بعد از عروسی زن و شوهر توافق کردن که در را به روی هیچکس باز نکن ...!

ابتدا پــــدر و مــادر پســـر آمـدن...
زن و شـوهر نگاهی به همدیگــر انداختن اما چون از قبـل توافـــق کرده بودن هیچکـــــدام در را باز نکــردن...
ساعتـی بعـــد...
پــدر و مـادر دختــر آمــدن...
زن و شـوهر نگاهی به همدیگـر انداختن و اشـک در چشمـان دختر جمع شد...
و در این حال گفت نمیتـــونم ببینم که پــدر و مـادرم پشت در باشند و در را روشـون بـاز نــکنم...
شوهـر چیزی نگفت و در را برویشـان گشود...
اما این موضـوع را پیـش خـودش نگـه داشت...
سـالها گـذشت و خـداوند به آنها چهار پسـر داد...
پنجمیـن فرزنـدشان دختـر بود...
برای تولـد این فرزنـد پــدر بسیار شـادی کرد و چنـد گوسفند را سر بریـد و میهمانی مفصلی داد...
مــردم متعجبـانه از او پرسیدنــد علـت اینهمه شادی و میهمانی دادن چیست...؟!
مـرد بسادگی جواب داد چون این همـون کسیـه که در را برویـم باز میکنه...

 

سهم من از دنیا ، دختر کوچکی است به بزرگی تمام عشق هایی که تا به حال تجربه شده است !

ستایش من

عاشقتم دخترم

ستایش گلم داشتن یه دختر بهترین چیزیه که یه زن میتونه داشته باشه .....! دختری شبیه خودش که اگه روزی مامان نبود همه با دیدن دختر یادش بیفتن

 

هر کجا هستم ,باشم,آسمان مال من است.پنجره ,فکر,هوا,عشق,زمین مال من است

 

 

 

دلبندم نازنیم

خوشبختی نگاه خداست، دعایت میکنم که خداوند هرگز چشم از تو بر ندارد ......!

 

 



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت12:30---30 بهمن 1391
سلام خوبید عکسای ستی جون خیلی قشنگ بود متنهای خیلی قشنگی هم نوشته بودی . منم دقیقا موافقم که هیچی دختر یا خواهر نمیشه و همیشه هز اینکه خواهر ندارم غصه میخورم چون واقعا همدم و دلسوزه .

مامان آوينا
ساعت8:41---14 بهمن 1391
داستان زيبايي بود منم موافقم هيچ كس به اندازه دختر به فكر و همدرد پدر و مادر نيست. مادر شوهرم دختر نداره و خيلي تنهاست

پاسخ: سلام عزیز مهربون ممنون اومدی پیشمون تولدت هم مبارک :-)


د وست وهمکار مامان وبابا
ساعت9:06---8 بهمن 1391
تصاویر زیبایی از دخمل مخملی گذاشتی صدو بیست ساله بشه .داستانت خیلی قشنگ بود .موفق باشید.
پاسخ: ممنون .


د وست وهمکار مامان وبابا
ساعت9:04---8 بهمن 1391
تصاویر زیبایی از دخمل مخملی گذاشتی صدو بیست ساله بشه .داستانت خیلی قشنگ بود .موفق باشید.

زهرا (✿◠‿◠)
ساعت11:25---7 بهمن 1391
پستت خیلی خوندنی و قشنگ بود....

درسته....دقیقا همین طوره....

البته نه دقیقا همشون.....!پاسخ: ممنون ببخشید زهرا جون منظور شما چیه متوجه منظورتون نشدم


مامان مهرسا ایسا
ساعت11:54---4 بهمن 1391
ان شالله که خدا همیشه حافظش باشهپاسخ: ممنون

مامي كيانا
ساعت8:52---4 بهمن 1391
داستان قشنگي بود و تا حد خيلي زيادي به حقيقت نزديك بود

من خودمو ميگم هر لحظه به ياد مامان و بابام هستم الآن دارن چيكار ميكنند مريض نباشند تنها نباشند و هر روز باهاشون در تماس هستم البته به مادرشوهرم هم زنگ ميزنم آخه اون هم دختر نداره هميشه دلم براش ميسوزه آخه كسيو نداره كه باهاش بشينه درد دل كنه و راحت باشه و هيچ كس جاي دخترو نميگيره حالا كه كيانا رو دارم خيالم راحته آخه يك پشتوانه با احساس و دلسوز دارم كه چشمهاش واسم پر از اشك ميشه پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل